قوانین و مقررات

قوانین و مقررات
الف- تعاریف اولیه:

1- وب سایت فدک : سامانه فروش آنلاین مصنوعات طلای زنانه از قبیل : سرویس طلا ، دستبند طلا ، گردنی طلا ، گوشواره طلا ، نیمست طلا و سایر زیور آلات طلای 18 عیار زنانه که خدمات جستجو ، مشاهده ، بررسی ، مقایسه و خرید آنلاین طلا بر روی بستر اینترنت و با استفاده از گوشی موبایل هوشمند یا کامپیوتر یا هر وسیله متصل به اینترنت را فراهم کرده است.
2- محصول : مصنوعات طلای 18 عیار که در وب سایت آی تی زر مشاهده شود.
3- مشتری خانگی : شخص حقیقی و مصرف کننده نهایی محصول ، که در وب سایت آی تی زر ثبت نام کرده باشد و کد تایید گرفته باشد .
4- مشتری همکار : شخص حقیقی که موفق به دریافت پروانه کسب یا کارت زرگری از اتحادیه طلا و جواهر شده باشد و در وب سایت آی تی زر ثبت نام کرده و جواز یا کارت زرگری خود را به آی تی زر ارایه کرده باشد.
5- پرداخت آنلاین: عملیات واریز مبلغ فاکتور صادر شده با استفاده از درگاه پرداخت بانک وب سایت آی تی زر
6- سامانه پشتیبانی فدک : منوی پشتیبانی در صفحه تماس با ما که  بیست و چهار ساعته پاسخگودرخواست های و سوالات شما عزیزان می باشد 
7- استرداد وجه : برگشت مبلغ فاکتور مشتری خانگی به حساب مشتری

ب- قوانین و مقررات

ثبت نام مشتری خانگی و مشتری همکار در وب سایت فدک به منزله موافقت با قوانین و مقررات مشروحه زیر میباشد.
1-فروش آنلاین طلا در وب سایت فدم ، فروش قطعی بوده و مشتری در صورت تحویل گرفتن بسته ارسالی ،امکان انصراف و درخواست استرداد وجه را نخواهد داشت.
2- در صورتی که مشتری تشخیص دهد که بسته ارسالی دستکاری و یا باز شده باشد. در این صورت میتواند فرم رسید کالا را امضا ننموده و از بسته ارسالی مخدوش یا باز شده عکس گرفته و بسته را تحویل نگیرد و سریعا موضوع را بصورت تلفنی به فدک گزارش وسپس از طریق سامانه پشتیبانی موضوع را پیگیری و مستندات را ارسال نماید.بدیهی است در صورت بروز این مورد ، فدک موظف به مرجوع نمودن محصول و بستانکار نمودن مشتری خواهد بود که مشتری میتواند مبلغ بستانکاری را مطالبه نماید یا با استفاده از مبلغ بستانکاری ، نسبت به خرید محصول دیگر در وب سایت فدک اقدام نمایدب-در صورتیکه مشتری ، پس از تحویل گرفتن بسته متوجه مغایرت در فاکتور ارسالی با محصول و یا مغایرت محصول ارسال شده با محصول خریداری شده در وب سایت آی تی زر شود ، میتواندموضوع را از طریق سامانه پشتیبانی پیگیری نماید . در صورت بروز این مغایرت و عدم رضایت مشتری نسبت به محصول ارسالی ، فدک سند خرید مشتری را لغو نموده و مشتری در سیستم فدک بستانکار شده و میتواند نسبت به خرید محصول دیگر و تسویه ما به تفاوت و یا پیگیری استرداد وجه پرداختی اقدام نماید.هزینه ارسال مجدد بعهده فدک خواهد بود.
3-پاسخگویی به پیگیری های مشتریان از طریق تلفن در روزهای غیر تعطیل از ساعت 9 صبح الی 21 
4-سامانه حمل و نقل وب سایت فدک در کل کشور ، شرکت پست جمهوری اسلامی ایران میباشد و هر بسته تا سقف 20 میلیون تومان بیمه میشود. در صورتیکه خرید مشتری بالای 20 میلیون تومان باشد ، وب سایت آی تی زر خرید مشتری را به بسته های 20 میلیون تومانی تقسیم خواهد کرد.
سامانه حمل و نقل در کرج ، پست و پیک های فدک میباشد که مشتری میتواند بنا به صلاحدید خود از هرکدام استفاده نماید.در صورت انتخاب پیک در کرج ، مسئولیت بسته ارسالی تا زمان رسیدن بسته به مشتری به عهده فدک خواهد بود.
درصورتیکه مشتری در کرج سیستم حمل و نقل الوپیک را انتخاب کند و زمان ثبت سفارش بین ساعت 10 صبح الی 16 باشد ، بسته ارسالی در همانروز به مشتری تحویل خواهد شد و در حالتی که بعد از ساعت 19 باشد در اولین روز کاری بعد تحویل خواهد شد. سایر بسته ها که بصورت پستی ارسال میشوند با در نظر گرفتن آدرس مقصد بین یک تا سه روز کاری تحویل خواهند شد.
4-نحوه پرداخت وجه ، فقط پرداخت آنلاین از طریق درگاه پرداخت بانک میباشد.
5-مشتری موظف است در زمان ثبت نام با شماره تلفن همراه، نام و نام خانوادگی و سایر مشخصات مالک تلفن همراه را وارد نماید و خریدار نهایی مالک تلفن همراه خواهد بود و سیستم حمل و نقل به نیابت از فدک در زمان تحویل سفارش مدارک شناسایی مالک را کنترل کرده و در صورت احراز هویت بسته را به مالک یا شخصی که مالک در زمان ثبت اطلاعات معرفی کرده باشد ،تحویل خواهد داد.
6-پل ارتباطی میان مشتریان و فدک ، سامانه پشتیبانی فدک میباشد که با مراجعه به صفحه ماس باما  مشتریان محترم میتوانند پیگیری ها ،انتقادات ، پیشنهادات و شکایات خود را در انجام دهند.
7.در صورتی که مشتری بخواهد یک محصول برایش ساخته شود ، میبایست 80 درصد قیمت حدودی محصول را از طریق درگاه پرداخت واریز نماید و پس از واریزی امکان انصراف از سمت مشتری وجود نخواهد داشت.
مبلغ نهایی صورتحساب مشتری در این حالت ، پس از ساخت محصول و با توجه به وزن طلای ساخته شده و قیمت طلا در زمان ثبت پیش پرداخت محاسبه شده و مانده حساب مشتری از طریق پیامک به مشتری اطلاع داده خواهد شد.
مشتری موظف است حداکثر ظرف مدت 72 ساعت مبلغ مانده حساب را از طریق درگاه پرداخت در پنل خود به حساب آی تی زر واریز نماید و در صورت عدم واریز مانده حساب در مهلت مقرر ، فدک میتواند محصول سفارش داده شده را در سایت به فروش رسانده و 20 درصد از پیش پرداخت مشتری را بعنوان جریمه از پیش پرداخت سفارش دهنده کسر نماید و مابقی مبلغ قابل استرداد به مشتری خواهد بود.
در صورتی که بنا به هر دلیل امکان ساخت سفارش پس از واریزی پیش پرداخت مشتری وجود نداشته باشد، مشتری میتواند از مبلغ مذکور برای خرید یک محصول دیگر با 5 درصد تخفیف استفاده نماید و یا اصل مبلغ واریزی را پس بگیرد.